Regulamin
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne warunki sprzedaży towarów w sklepie internetowym zlokalizowanym pod adresem www.cmaimotyl.pl oferowanych do sprzedaży przez: Good Way Agnieszka Szefer z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Wróblewskiego 42c/10, o numerze NIP 8991089688, REGON 932656911, adres mailowy sklep@cmaimotyl.pl, zwanego dalej „Sklepem”.
- W dalszej części Regulaminu osobę zamierzającą dokonać zakupu towaru w naszym sklepie internetowym nazywamy „Klientem” .
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.
- Przed złożeniem zamówienia klient obowiązany jest zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin. Akceptacja Regulaminu jest warunkiem koniecznym korzystania z usług naszego sklepu internetowego i następuje w toku wypełnienia formularza zamówienia (o przebiegu transakcji w §4 Regulaminu).
§ 2 Dane osobowe i ich ochrona
- Informujemy Państwa, że dane osobowe Klientów naszego Sklepu internetowego podlegają przetwarzaniu wyłącznie w celu realizacji zamówienia, kontaktu w sprawach dotyczących zamówień i podlegają ochronie stosownie do bezwzględnie obowiązujących przepisów.
- W myśl rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych Administratorem zbioru danych osobowych Klientów jest Good Way Agnieszka Szefer o numerze NIP 8991089688, REGON 932656911 (Administrator).
- Dane osobowe gromadzone przez Administratora to: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres email, numer telefonu.
- Dane osobowe nie są udostępniane innym firmom dla celów marketingowych.
- Dane osobowe przekazywane są realizatorom usługi doręczenia tj. Firmom Kurierskim/Poczcie Polskiej, a także operatorom szybkich płatności online tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówień i podlegają ochronie stosownie do bezwzględnie obowiązujących przepisów.
- Klientom przysługuje prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz przeniesienia danych.
- Czynności wymienionych w punkcie 6. niniejszego paragrafu można dokonać wysyłając stosowne oświadczenie w formie elektronicznej lub pisemnej do Administratora lub samodzielnie poprzez edycję bądź usunięcie danych po zalogowaniu się do swojego konta.
- Dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa.
- Administrator przechowuje powierzone dane osobowe, a po odwołaniu zgody przez Klienta przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń.
§ 3 Przebieg transakcji
- W celu dokonania zakupu określonego towaru w naszym sklepie internetowym, użytkownik wypełnia formularz zakupu za pośrednictwem witryny www.cmaimotyl.pl
- Wysłanie formularza zakupu jest równoznaczne z akceptacją warunków sprzedaży, w tym niniejszego Regulaminu.
- W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych – spróbujemy skontaktować się z Klientem w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy odstąpimy od umowy sprzedaży.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od transakcji sprzedaży w przypadku braku dostępności towaru. Wpłacone przez Klienta środki pieniężne zostaną wówczas niezwłocznie zwrócone, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
- Użytkownik po wysłaniu zamówienia zakupu towaru dokonuje zapłaty za towar w jeden z wybranych przez siebie sposobów nie później niż w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
- Po dokonaniu zapłaty ceny lub zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (w przypadku wyboru odpowiednio systemu PayPal lub przelewu bankowego ) Sklep przystępuje do realizacji zamówienia, której termin podany jest w opisie każdego produktu. Do czasu realizacji nie jest wliczony czas dostawy realizowanej przez dostawcę.
- W wyjątkowych okolicznościach termin realizacji może ulec wydłużeniu do 14 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
- Towar zamówiony w naszym sklepie internetowym dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.
- Zawartość Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
- Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i oryginalne. Sklep odpowiada za wady fizyczne lub prawne Towarów na zasadzie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
§ 4 Formy płatności ceny za towar
Możliwe są następujące formy płatności, a wybór formy należy do Klienta:
i) szybkim przelewem bankowym online Przelewy24 (przedpłata);
ii) za pośrednictwem systemu PayPal (przedpłata);
iii) standardowym przelewem na rachunek bankowy Sklepu (przedpłata)
Właściciel konta: Good Way Agnieszka Szefer
Nazwa banku: ING.
Numer konta: 16 1050 1911 1000 0097 3803 9776
iiii) płatność przyjmowana przez Kuriera dostarczającego przesyłkę (pobranie)
§ 5 Zwrot towaru i anulowanie transakcji
- Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru.
- Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania ponad wynikające z czynności zwykłego zarządu rzeczą. Zwracany towar musi być kompletny i w miarę możliwości, zapakowany w oryginalne opakowanie.
- Zwrotowi nie podlega Produkt wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. zmieniono nadruk, rozmiar, kolorystykę itp.)
- Zwrot towaru do Sklepu powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. od dnia nadania oświadczenia o odstąpieniu) na adres: Good Way Agnieszka Szefer, ul. Wróblewskiego 42c/10, 66-400 Gorzów Wielkopolski.
- Po otrzymaniu przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego towaru oraz kosztów dostawy towaru do Klienta, jeżeli Klient je uiścił. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient.
- Wraz z odsyłanym towarem Klient powinien zwrócić także wszystkie produkty/świadczenia, które otrzymał jako gratis, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego towaru.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientom wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
§ 6 Procedura reklamacyjna
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady zakupionego towaru, Klient na podstawie art. 556 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego ma prawo do: a) złożenia świadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżenia ceny Towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni Towar na wolny od wad albo wadę usunie, albo
b) żądanie wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. - W przypadku stwierdzenia wady towaru zakupionego w Sklepie, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tego Sklepowi wypełniając formularz reklamacji. W zgłoszeniu Klient powinien dokładnie opisać wadę, podać numer paragonu oraz numer zamówienia. Klient w odpowiedzi zwrotnej otrzyma informacje dotyczące przesłania wadliwego towaru do Sklepu. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (proporcje, kolor itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji.
- Zwrot/Reklamacja towaru przerobionego w jakikolwiek sposób nie są akceptowane.
- Koszty przesyłki reklamowanego towaru ponosi Klient. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji za zasadną.
- Sklep ustosunkuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Nie ustosunkowanie się do żądania Klienta w powyższym terminie oznacza uznanie jego żądania za uzasadnione. W razie uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
§ 8 Postanowienia końcowe
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub przepisów innych aktów prawnych mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu bez konieczności uzasadniania przyczyny. Zmiana zostanie podana do wiadomości w wiadomości e-mail lub/i w komunikacie na stronie Sklepu. Klient ma prawo do wypowiedzenia Umowy o świadczenie usług Sklepu w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie Regulaminu. W przypadku braku wypowiedzenia przyjmuje się, że Klient akceptuje nową wersję Regulaminu Serwisu.
- Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd miejscowo właściwy wg. obowiązujących przepisów.